2017/01/03

1080p

keista, bet gruodžio pabaigoje ir sausio pradžioje dažniausiai į galvą ateinančios mintys nėra apie tai, kaip išpildžiau ar neišpildžiau savo praėjusių metų pažadus ar kokius turėčiau susigalvoti ateinantiems. ne, dažniausiai galvoju apie tai, koks keistas padaras iš esmės yra žmogus. ir kad laikas yra tik dar vienas keistas to padaro išsigalvotas dalykas, sukurtas tam, kad butų galima savo egzistenciją suskaidyti, išskirstyti, ir kiekvieną gabalėlį išskyrus iš kitų pakelti jį prieš saulę ir grožėtis, grožėtis - koks nepaprastas mano gyvenimas, nepaprastai bjaurus, nepaprastai spalvingas, nepaprastai pilkas. nesakau, kad blogai, sakau, kad įdomu.

daug kas socialiniuose tinklapiuose kartojo, kad 2016 buvo kritimas nuo kalno stačia galva. tragedija. pirma mintis buvo, kad, tikrai, ir man. bet paskui pagalvojau, kad visai ne. ne, mano metai nebuvo tragedija ir mano metai nebuvo nuostabūs. jie buvo visokie. ir man tai nuostabu. keista, kaip į tris šimtus su puse dienų gali sutilpti tiek įvairovės, kad per tiek laiko įmanoma voliotis dugne ir kilti į debesis. keista. gražu.

šiaip ar taip, ne metai puikūs ir ne metai šūdini. tai jūs patys nuostabūs arba šūdų krūvos.

per 2016 prikaupiau visokios medžiagos - daug nuotraukų, daug video, nors visko man vis tiek atrodo per mažai ir nepakankamai gerai. galėjau daugiau, galėjau geriau, bet juk visada taip. kai kurie filmuoti gabaliukai taip ir nebuvo niekur panaudoti - daug buvo idėjų, bet tik kelios iš jų kristalizavosi į kažką su pavidalu. o tuos nepanaudotus gabaliukus sulipdžiau į vieną filmuką - du tūkstančiai šešioliktų akimirkas.


visą gruodį nesirodžiau ir nežinau, ar daug rodysiuosi sausį. turiu pasakyti, kad čia gali įvykti gana didelių pokyčių, tikiuosi, jums malonių. bus matyt, bet darbais esu apsikrovusi ir nestoviu vietoje. gal rašymą apleidau dėl to, kad nesijaučiau taip, kad paskutiniu metu tekstai būtų kam nors įdomūs. visada rašau, nes negaliu rašyti, bet ne visada skelbiu, nes galiu ir neskelbti.

žodžiu, ateityje yra planų. o dabar linkiu jums to, ko galėčiau palinkėti kiekvieną dieną vis iš naujo - būkit nuostabūs, o ne šūdų krūvos.

4 komentarai:

  1. Tavo įrašai visuomet pilni kažkokios nepaaiškinamos magijos, kad norisi skaityt ir skaityt. Labai įdomu, ir gražu, ir tu neabejotinai nuostabi, o ne šūdų kruva. :D Laukiu naujų įrašų!

    AtsakytiPanaikinti
  2. tas video toks grazus, tos spalvos tokios nuostabios.. ar daug editinimo reikia ar jos naturaliai taip uzfiksuotos? ir be abejo per metus tu tikrai patobulejai fotografijoje/filmavime. man atrodo turi ta "aki" kuri realybeje uzfiksuoja, pastebi kas graziai atrodytu kadre

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. ačiū, labai malonu, kad pastebėjai. tobulėjimas man labai svarbu.
      editinimo reikėjo nemažai, dabar mokausi tvarkyti spalvas. bet, aišku, negali prikurti to, ko realybėje nėra, nebent paryškinti ar prislopinti, taigi vaizdai ir savaime gražūs.

      Panaikinti