2016/08/23

grįžk į realų pasaulį


ar nukreiptum akis į šalį, jei suklupčiau vidury gatvės ir pradėčiau rėkti? taip lyg plyštų mano širdis? manau, kad nukreiptum. aš irgi nukreipčiau tavo vietoje. visi mes nukreiptume. jei kas nors paklaustų, kodėl neatsiliepei vakar popiet, ar pasakytum, kad tada sėdėjai psichiatro kabinete, o jis išrašinėjo tau vaistus, kad pagaliau pirmą kartą šį mėnesį naktį miegotum ilgiau, nei dvi valandas? „žiūrėjau filmą, negirdėjau, kai skambinai“ – suveltum ką nors panašaus. juk neįsivaizduoji savęs sakančio „vakar pagalvojau, kad nežinau, dėl ko gyvenu, ir man pasidarė labai baisu“ lygiai taip pat užtikrintai, kaip „vakar pasidariau lazanijos, bet ji neišėjo tokia skani, kokios tikėjausi.“

turim rūšiuoti tai, ką galim parodyti pasauliui, ir ko „nevalia“. yra gražūs dalykai, kuriais galim dalintis su visais – šypsena, džiaugsmas, sėkmė, bet niekas nenori matyti mūsų tamsių pusių. niekas nenori matyti baimių, panikos, juodų minčių, didelių ir per didelių klausimų, nes visa tai yra taip pavojingai arti baisios tiesos. todėl kai ims ašaroti tavo akys, aš tau padėsiu – apsimesiu, kad nieko nemačiau, o tu nenuvilk manęs ir susiimk, nes mieliau klausysiu nerūpestingų pasakojimų apie naujus džinsus, nei kartu su tavim bandysiu atsakyti į atsakymų neturinčius klausimus.

kartais panika mane dusina, aš taip bijau. ima atrodyti, kad gyvenu kažkokiam lėlių namelyje, kur šeimos tobulos, indai visada švarūs, ant drabužių niekada neatsiranda suglamžymų, o visos akys stiklinės ir viduriai tušti. pasijuntu vėl tarp žemės ir dangaus ir nežinau, kuris kurioj pusėj. ar jie visi nenormalūs ar aš nenormali? aš nežinau, kas tikra, nežinau, kas normalu. bet žinau, kad nei vienas nežinom ir kad mes visi nesveiki. o apsimetinėjimas, kad yra kitaip nieko nepakeičia.

dar žinau, kad galėtum nuplauti savo purviną sąžinę, jei neužmerktum akių prieš ženklus - akivaizdžius, spiegiančius tau į veidą – ir pagaliau išstenėtum „ar tau viskas gerai?“ tikrai yra žmogus šalia tavęs, kuris eina iš proto laukdamas, kol kas nors to paklaus.

- grįžk į realų pasaulį.
- nenoriu. geriau nusižudysiu mintyse.

1 komentaras:

  1. liudna. bet svarbiausia, kad tai tiesa. vis delto gal to "akiu nusukimo" skatinti nereiketu, tik pripazinti kad jis yra :<

    AtsakytiPanaikinti