2016/03/07

iš pokalbių #2




- įpilsiu tau elmenhorster sulčių į timbark stiklinę.


- po ilgų bemiegių nakčių ir didelių mąstynių...


- *kartojasi politinį žemėlapį* mm jungtiniai... būtent... nu, Amerika, žodžiu, Vašingtonas. Kambodža Pnompenis, būtent. Uganda... fu blet.


*nešu draugę ant pečių*
ji:
- jei mirsiu greityje, neliūdėkit, nes aš šypsojaus.


- tavo bairiai tokie mediniai, kad Algis nori juos išdrožinėt.


- aš tamsos riteris.
- nu nahui...


fizikos mokytojas: nemyžk ant fazės, o tai tapsi nevaisingu tarpais.


- kodėl žmogus šeštas?
- nu tikrai, nei du, nei dešimt.


- jau kas čia tikrai yra, tai ne internetas.


- purus purus kaip debesėlis, varškės sūrelis Pinas.
- čia nuo žodžio pina?


- bus balius, bus baliukas, džiaugsis mano...


- nėra to teksto milijono.


- tsitatos.


p.s. aš atsiprašau, kad jie visi tokie mediniai.

3 komentarai:

  1. Aš irgi tokių „perliukų“ užsirašęs, tik po mėnesio perskaičius jie man visi mediniai atrodo, bet tavieji bent šypseną išspaudė. :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. kai kurie būna tokie mediniai, kad net juokingi. dėkoju :D

      Panaikinti
  2. ,,- tavo bairiai tokie mediniai, kad Algis nori juos išdrožinėt.''

    AtsakytiPanaikinti