2016/01/19

iš pokalbių


- kartu mes užvaldysim pasaulį.
- su multiplų ir lydekų armija. ir brendžiu, žinoma.
- jau vien išgert penkoliką lašų vaistų spirito pagrindu dega.
- užaugsi, suprasi.
- aik nx.


- žalia žolė, bet ne pelė, su uodega, bet ne žolė.
- žolė.


- jis Florianas, kaip gėlė.
- jis Feliksas, kaip kečupas.


- aš matau, tu mėgsti daryti išvadas. šiandien daug išvadų padarei.


- Ženia atrodo visai kaip Ženia.
- sakai?
- ne.


- žinai tą jausmą, kai esi namie, bet nori namo?
- ooooo taip. žinau tą supistą jausmą. vos ne visada.
- nx.
- būtent. jėzau, palengvėjo nešant šitą naštą kartu. bet vis tiek supistai.
- jei bėdoj, tai kartu.


- žirafa negali paskęsti, nes jos kaklas ilgas.


- aš lengvai pasiduodu gundynėms.


- nemyli Žemaitės, nemyli nieko.


p.s. aš nebandysiu apsimest, kad nesikeikiu. aš tiesiog nuoširdžiai reiškiu jausmus. aš ir mano draugai.

2 komentarai: