2015/08/18

ima žiovulys


jie manęs nenustebina. nesakau, kad privalo ar kad čia kažkoks testavimas, bet man būna baisiai nuobodu kai neišgirstu iš jų jokių įdomių, netikėtų, stebinančių ar išsišokančių minčių. tai verčia mane norėti padaryti ką nors blogo. nusigerti ir taškytis pagal rusišką muziką, kurios nekenčiu, surūkyti visą pakelį cigarečių per vieną naktį, pasišlaistyti gatvėmis girtai. kraštutinumai pažadintų iš to, nors ir laikino, bet tokio žudančio nuobodulio, primintų man, kad kas jau kas, o aš gyvenu.

dieve, aš tik noriu, kad žmonės kalbėtų, kad išleistų emociją laukan, parodytų bent kokį nors jausmą, išsakytų mintis ir nesirūpintų kas ką apie jas pagalvos. nu nes blemba kartais atrodo, kad žmonės nieko nejaučia, neturi jokių prieštaringų ar drąsių minčių ir jausmų, atrodo, kad ištisai miega ir net nesiruošia keltis, kad egzistavimas - tai viskas, ko galima norėti.

ką studijuosim po mokyklos. kaip norėčiau pakeliauti po pasaulį. kokias knygas skaitai. ką veikei vasarą. jeez. pasakyk ką nors, mesk man ką nors, kam tikrai jauti aistrą, paklausk, kas tau tikrai rūpi, papasakok, ant ko tu nesveikai pasinešęs, pasiguosk, kad dar nesibučiavai, papasakok, kaip mama prigavo tave girtą arba kaip kažkada atsitrenkei į stiklines duris, nes jų nepamatei. dieve mano, pasakyk, kad konformizmas vis dar pūdo visuomenę, kad moteris gali rengtis ką nori ir miegoti su kuo nori ir kiek nori, pasakyk, kad galėčiau aistringai tau pritarti. arba pasakyk, kad Miley Cyrus kalė, kad tavo klasiokė kalė ir kad šita praeivė kalė kad galėčiau pasakyti, kad tai visiškai nesvarbu ir nereikia tuo rūpintis. pradėk kvėpuoti, po velnių, nes jei dabar nualptum, nepadėčiau, nes paprasčiausiai nepastebėčiau skirtumo.

2 komentarai:

  1. Opapa, kaip gerai! Žinai, stebiuosi, kaip ilgą laiką sugebėjau čia, pas Tave, nesilankyti ir apskritai bene pamiršti tinklaraščių pasaulį. Gi čia, Tavo pievose, man viskas taaaaip stipriai patinka. Tiesiog. Bet kuris įrašas, bet kuriuo metu - visada be galo artima, visada per daug panašu į mano pasaulėžiūrą. O tai juk nuostabu!!
    Puikiai, bendravarde, puikiai.

    AtsakytiPanaikinti