2015/06/19

pasiekimai



šiandien išsiskleidė pirmas mano gėlės žiedelis. mažas, sotus ir geltonas.

šiandien kai sėdėjau lauke panardinus kojas šlapiuose akmenyse man ant nuogo peties nutūpė kopūstinukas. sekundei, ne daugiau, bet tai sekundei poilsio jis pasirinko mane.

šiandien mano sesuo manęs neaprėkė. aš ją netgi kutenau, o ji dainavo man bitlų "Yesterday".

vakar liečiau tylaus lyg išmirusio senamiesčio sieną su nauju grafičiu. ji paglostė man žandą.

vakar patikėjau, kad menas dar gyvas kaip niekad kai paspringau juo parklupusi vidury meno galerijos (prakeiktas sovietinių laikų kilimas).

vakar uodžiau mėlynas rožes, kurių kvapas priminė melionus ir žvaigždutės formos auksinius blizgučius.

užvakar dusau nuo karščio, bet juk tai tas karštis, kurio taip troškau visus metus. dusinantys, bet tokie saldūs bučiniai.

užvakar mačiau geltonas padavėjo akis, kurios taip dėrėjo prie jo grėsmingų garbanų.

užvakar raudona saulė glamonėjo tuščią žalio stiklo butelį ant mano stalo ir ant sienos krito vaivorykštės. palaisčiau, bet naujų neišaugo.

dabar patikėjau akimirkos grožiu.

2 komentarai: