2015/05/25

mane šaukia aš



noriu spjaut į viską ir nykt iš čia. ne šiaip išnykti, o būti visur. atmosfera ne pikta ir net ne melancholiška. tik puodeliai nepauti, tik dulkių gumulai kampuos. noriu susimest džinsinį švarką iš skuduryno, skirtingų kojinių poras ir po ranka pakliuvusias kelnes į odinį krepšį (kaip filmuose rodo), pasikišt pasą ir Keruako "Kelyje" po pažasčia, sėst į aštunto dešimtmečio BMW, kurio nevairuoju, nes neturiu tiek pinigų ir aštuoniolikos ir maut palei baltą ištisinę kelio juostą tolyn. vienai, su pora draugų, su įsivaizduojamu berniuku - koks skirtumas. toli toli ir bet kur. važiuočiau kol baigtųsi benzinas, tada nevykusiai bandyčiau apvogti benzino kolonėlę, gailėčiausi, prisistumčiau mašiną iki draugiško kaimiečio sodybos, kur gaučiau valgyt. įsidarbinčiau pas jį kokia melžėja ir po mėnesio kito vėl pasidažiusi raudonu lūpdažiu sėsčiau į mašiną pilnu baku ir be jokių sentimentų važiuočiau toliau. neatsigręžčiau.

nes noriu vėjo, noriu saulės, noriu bemiegių naktų ant galinės sėdynės, garsios muzikos, dulkėtų miestų gatvių, cigarečių dūmų drėgnuose baruose su nevykusiomis pradedančiomis roko grupėmis, noriu pamiršti, kaip bėga laikas ir kiek jis kainuoja. spjauti į lūpų kampučius nusveriančias problemas kad šypsočiaus skaisčiausiai. noriu įkaitusio kelio, nuo išdžiūvusio jūros vandens likusios druskos pilnų plaukų ir įrudusios odos, užmaršties - diena dabar ar naktis, nes būgnai trankūs ausyse, rankos ir akys nori apčiuopti viską, kojos trypia ir nerimsta ir sąmonė aptemsta nuo gyvenimo.

jie man liepė ieškot savęs, rinkt po gabaliuką ir klijuoti, bet beieškodama išmėčiau, ką turėjau ir dabar tik sukuosi aplink ir viskas tik sukasi aplink mane ir aš tik juokiuos, tik juokiuos apsinešus nuo gyvenimo iliuzijų.

metų galas, paskutinės savaitės, reikia susiimt ir keltis pažymius, o aš tik klausau roko trečią nakties ir galvoju, kaip man nerūpi ir kokia aš dėl to laiminga.

oras šyla ir mano nušiurę juodi sparnai tuoj prakrapštys narvo strypus. labai gerai tai žinau, nes tą narvą pastatė ne kas kitas kaip aš pati.

4 komentarai:

  1. *palei baltą ištisinę kelio liniją

    KET 4life

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aušrine, kaip tu mane sukrėtei su šiuo įrašu. esi tikrai kur kas aukščiau negu visi, net jei to nepripažįsti. matau stiprų potencialą ir užsispyrimą. nesustok. tu teisingame kelyje.

    AtsakytiPanaikinti