2015/03/22

The Art Of Getting By, 2011

"- Koks tu buvai, kai buvai vaikas?
- Daug geresnis žmogus nei dabar.
- Eik jau.
- Aš rimtai. Aš buvau laimingas. Buvau atviras. Buvau smalsus. Bet pasakysiu štai ką: aš žinojau, kad tai baigiasi. Neapsakomai nuliūdau, kai supratau, kad pasikeisiu, viskas ėjo tik blogyn, lyg nostalgija ateičiai. Negalėjau atsikratyti to jausmo. Aš keistas, tiesa?"



paprastas, įdomus, lengvas filmas. skirtas tiems atvejams, kai nori neprasto filmo, bet nesi nuotaikoj svarstyti savo gyvenimo prasmės, kaip sakoma.

Džordžas yra uždaras ir meniškas berniukas. jis talentingas ir protingas, daug mąstantis. nedaro namų darbų, nes jie jam neatrodo turintys prasmę. jis vadovaujasi rasta citata, kad visi gimstame vieni ir mirštame vieni, todėl gyvenimas jį kiek gąsdina, jis nemato reikalo stengtis mokykloje, vargti dėl to, kas jam nepatinka ar nerūpi. viskas, kas jam svarbu - piešimas. Džordžas susipažįsta su Sele ir tada, nors to nenori sau pripažinti, jis atranda prasmę eiti į mokyklą, bendrauti su žmonėmis, imtis naujos veiklos. bet bendrauti ne taip jau paprasta.

toks nelabai dyp filmas, bet turi šiokią tokią mintį. man jis tinka - man visur reikia prasmės. aišku, kad namų darbuose prasmės niekas nemato, bet šitas filmas parodo, kad negali visada gyventi vien ta prasme, negali viskas būti tvarkingai užpildyta, be jokių nuobodžių ir beprasmių darbų ar nutikimų, taip nebūna ir jei būtų, tai būtų, turbūt, per daug tobula. manau, man būtų ne pro šalį tai įsisavinti. filmas kaip tik penktadieniui.






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą