2014/12/29

aš - tikra lietuvė blogger'ė

  • nufotografuosiu savo outfit of the day. įkelsiu į savo pretty blonde blog'ą ir aprašysiu drabužius taip, kaip ir priklauso tikrai blogger'ei - parašysiu, iš kur gavau kiekvieną smulkmeną ir BŪTINAI kainą. žmonės galvos, kad aš bagota.
  • padarysiu "20 faktų apie mane tag". visi taip daro.
  • apsišopinau!!! toks didelis išpardavimas buvo! bet to niekas neturi žinoti. nuofotografuosiu viską, sukelsiu į savo blog'ą, parašysiu kokios kainos buvo prieš išpardavimą, visi galvos, kad aš BAGOTA. bus haul įrašas. taip gi tos populiarios daro.
  • nusipirkau naujų sąsiuvinių ir tušinukų. nufotkinsiu.
  • močiutė parvežė iš Londono van direkšion maikę. nufotkinsiu ir parašysiu, kiek kainavo. jos gi brangios.
  • susiradau bachūrą!!! o dieve, aš tokia laiminga šiuo metu!!! kelsiu kasdien po įrašą, visur paminėsiu savo berniuką ir įdėsiu mūsų bendrų nuotraukų. pavydėkit, kalės.
  • man trylika ir aš dažausi. o ką? tu žinai mano vardą, bet ne mano istoriją. sukelsiu kiekvieno šūdniekio, kurį patyrusiai tepu ant veido nuotraukas, kainas ir smulkiai aprašysiu, kodėl tai naudoju. bus pamoka jums visoms, kaip reikia būti gražiomis.
  • parodysiu, kokias programėles naudoju savo išmaniajame. AŠ TURIU IŠMANŲJĮ, HAhaA
  • ahh, klasika - Q/A įrašas. klauskit manęs apie grožį, kur perku drabužius ir tinką veidui.
  • gimtadienis! kalėdos! velykos! bet kokiu atveju, gyvenu turtingoje šeimoje ir visomis progomis gaunu dovanų. manau, jums būtų įdomu pamatyti ;].
  • mano mėgstamiausi filmai. ehh, romantika. padarysiu sąrašėlį - "The Notebook", "Divergent", "Never Say Never", "17 Again", "Twilight" ir kiti puikūs režisūros darbai.
  • gėjai?! fuuuuuuuuuuuuu. vyras yra sukurtas tam, kad patenkintų moterį ir homoseksualumas yra iškrypimas.
  • awwww jau mėnesiukas ir viena savaitėlė, kaip draugaujam su savo vaikinu! jis man padovanojo šių sukaktuvių proga 100 raudonų rožių su viena balta viduryje. kaip aš jį myliu! mes tobula pora, negi ne?!
  • žinau! rašysiu angliškai. tada tapsiu populiari, pradėsiu uždirbti iš to pinigus ir gal net tapsiu youtube žvaigžde, nes jei galiu rašyti blog'ą, reiškia galiu kurti ir video įrašus!
  • vasara, yay. buvau prie jūros, mama nufotkino mane tik su bikiniu. įkelsiu, mano figūra - pavyzdys.
  • apsimesiu protinga. iš tikrųjų, tai tokia ir esu, tik nuo visų slepiu. padarysiu įrašą apie tai, ko nekenčiu ir kaip manęs niekas šiame pasaulyje nesupranta. būsiu dyp and shit.
  • iš tikrųjų, tai aš optimistė. gyvenimas tobulas, viskas taip gražu, ko jūs tokie nepatenkinti? va, sąrašiukas, kodėl aš mėgstu gyvenimą.
  • things i love about christmas <333
  • norit išgirsti, kokios muzikos klausau? aišku, norit. klausau tikrai gerą, nu žinot, tokią kaip visi normalūs žmonės - Pitbull, Drake, Rihanna, Iggy Azalea, David Guetta, Taylor Swift, Nicki Minaj ir, aišku, SEL. nesuprantu, kaip ten tie visi gali klausyt kitokios muzikos? jie tokius kūl primeta, nors iš tikrųjų jie tiesiog nesveiki. kas gali klausyt tokių šūdinų senienų, kaip Nirvana ar ten, nu ko jie ten dar klauso? Metallica? hipsteriai kažkokie
  • o dieve mano!!!! DIEVE MANO!!!!!! MANE PALIKO. MANO GYVENIMAS NIEKADA NEBEBUS TOKS PAT! JIS BUVO MANO GYVENIMO MEILĖ. MES IŠDRAUGAVOM TRIS MĖNESIUS. TRIS MĖNESIUS!!! mano gyvenimas niekada nebebus toks pat. manau, metas baigti šį tinklaraštį.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą