2014/10/12

autumn playlist

įdomumo dėlei sumąsčiau, kad šiandien nekreipsiu dėmesio į įprastus planus ir tvarkaraščius - šiandien filmo aprašymo negausit. šiaip iš viso keista, kad sugebėjau tiek laiko šitokio grafiko laikytis (bent iš dalies). retai kada išdega mano planai.
šiandien sunkus pirmadienis, ta proga lengvas įrašas - dainų sąrašas, kurių paskutiniu metu klausausi po dvidešimt kartų iš eilės. dainos, kurios man idealiausios rudeniui, ypatingai spaliui, kai jau vėsu, bet ne per šalta, kai lapai krenta ir jaučiuosi pagaliau žmoniškai kvėpuojanti.
savo blog`e turėčiau daugiau rašyti apie muziką, nes ji man reiškia ne mažiau, nei literatūra, geri filmai ar kulinarija. ir taip, žinau, kad visos šitos dainos nenaujos, jei ieškot naujovių ir sensacijų, hitų, pataikėt tikrai ne ten...


Vance Joy - Riptide

švelni, man nebūdinga daina. vaizdo klipas neįkainojamas, toks gražus, jaukus, mielas. ir nors daina vasariška, man kažkodėl ji kaip tik rudeniui.


1975 - Chocolate

kas jos nežino, bet man neįdomu. jei jau esat girdėję šią dainą, paklausykit dar kartą, jei jau klausėt kelis kartus, manau, nieko prieš paklausyti dar, o jei nesaat girdėję, įsimylėsit. balsas, ritmas, gitaros, v i s k a s. žodžiu, lydausi.


The Brook - Lil Red Riding Hood (Sam the Sham & the Pharaons cover)

septynių metų senumo cover`is, pati daina dar senesnė, bet kas kartą klausant suteikia vis naujų emocijų. šitas cover`is nepalyginamas su originalu (labai retai taip pasitaiko), toks sodrus, drėgnas, lyg rudens vakarą miške sėdint, lyg sotaus vandens šaltinis (keistas apybūdinimas, nes ir jausmas klausant neįprastas). kaip tik rudeniui, o jei rengčiau Helovyną, tai būtų vienintelė vakarėlyje skambanti daina. 


Eurythmics - Sweet Dreams

geras daiktas. gerai skamba ir man patinka. klipas irgi kažkoks priplaukęs.


Disclosure - Latch

nebeklausau elektroninės muzikos, bet šita visada liks mano mylimiausių sąraše. ji primena laiką prieš du metus, šalčio kvapą, vėsos skonį ir jaukumo minkštumą. daina, ant kurios buvom žiauriai pasinešę su Pliusu (čia mano geriausias draugas, fotografas, komentatorius ir didžiausias palaikytojas. kada nors supažindinsiu c:). visada klausant kažkas viduje suvirpa.


Ed Sheeran - The A Team

gera daina. irgi nepabosta, be jokių mandrų repų ar duetinių projektų, užtat pasako daug ir kapsto giliai. ir vėl vėsa. atgaivina, bet neleidžia per daug atsipalaiduoti.


Daughter - Youth

jau ne pirmą kartą čia pasirodanti daina. rami, švelni, įdomi. Daughter apskritai labai gera grupė, ne iš to mano mėgstamiausio indie rock, bet jie tikrai labai geri. 


Fever Ray - When I Grow Up

kraupoka daina, irgi ne pirmą kartą čia mano aprašoma. irgi sodri. su paslaptim ir šiek tiek šešėlių. 


Talking Heads - Psycho Killer

"run run run run run run run away" ne per didžiausią reikšmę turinti dainą, bet tokia smagiai baisi. tamsoje klausyt - kaip tik.



Lana del Rey - Florida Kilos

daug kam žinoma, bet ne be reikalo. apie Laną jau nieko naujo nepasakysiu, mldc jinai, dainos tokios depresinės, kad man kaip tik.


tikiuosi patiko, rašykit, ką jūs klausot, ar irgi turit tokių būtent rudeniui labai gerai tinkančių dainų?

2 komentarai:

  1. jo piteri supazindink mane su savo ziurovais c:

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. tai aš juos su tavim supažindinsiu c:

      Panaikinti