2014/04/17

Pašto džiaugsmai

Jau jaučiu pavasarį ir šiandien man smagu. Mama prižadino 11 val., nervinaus, kad vėl taip ilgai išmiegojau ir skaudėjo galvą, bet visą nuotaiką labai pataisė netikėtai pašto dėžutėje rasti du atvirlaiškiai iš Latvijos ir Rusijos ir laiškas iš Taivano.                                                
O dabar nuo pradžių. Dalyvauju Postcrossing projekte. Siuntinėju atvirlaiškius žmonėms visame pasaulyje ir pati jų gaunu. Viskas prasidėjo nuo to, kad prisiregistravau Postcrossing puslapyje, suvedžiau savo duomenis, adresą (jį mato tik žmonės, man siunčiantys atvirlaiškius), parašiau, kokius dalykus ir ką vaizduojančius atvirlaiškius mėgstu ir gavau pirmąjį nepažįstamojo adresą ir ID kodą. Tuo adresu išsiunčiau atvirlaiškį su ID kodu, trumpu pasakojimu apie save ir Lietuvą anglų kalba. Žmogus gavo atvirutę, priregistravo Postcrossing puslapyje mano užrašytą ID kodą ir kažkas kitas, kitam pasaulio kampely gavo mano adresą, jau su kitu ID numeriu. Viskas daug paprasčiau nei skamba :D. Šiuo metu esu nusiuntusi 59 atvirlaiškius ir tiek pat gavusi. Turiu atvirlaiškių iš JAV, Vokietijos, Rusijos, Baltarusijos, Ukrainos, Suomijos, Nyderlandų, Švedijos, Šveicarijos, Belgijos, Kinijos, Japonijos, Tailando, Taivano ir t.t. Man labai patinka šitaip siuntinėtis, nes labai vertinu tikrą paštą, labiau už elektroninį. Smagu, kad ir projektas nemokamas - moku tik pirkdama atvirutes ir pašto ženklus. Iš atvirlaiškių daug sužinau apie kitas šalis, žmones, nes jie atvirai pasakoja apie savo pomėgius, gyvenimą, įtvirtinu ir savo mylimą anglų kalbą. Šitaip galima susirasti ir "pašto draugų" (pen friend) - laiškas iš Taivano yra nuo mano pašto draugės Melody. Su ja susirašinėdama supratau, kad Lietuva ir Taivanas - du skirtingi pasauliai. Tikrai rekomenduoju šį projektą.
Tie, kurie dar mėgsta rašyti tikrus laiškus, supras mane ir mano džiaugsmą pamačius nedidelį lapelį pašto dėžutėje.






2 komentarai:

  1. koks tavo nick'as per postcrossing? as irgi neseniai ten uzsiregistravau , jau issiunciau pirmaji laiskeli. noreciau kaip ir tu ju surinkti 59 ar daugiau. uzkretei mane siuo uzsiemimu. norejau paklaust ka manai apie DIY atvirlaiskius? nesi dariusi, o gal tokiu nevertini ? nenoretum pati gauti? as tai issiunciau savo daryta nes taip pigiau, ir buvo smagu ji gaminti. gal galetum padaryt tutorial kaip pasidaryti koki grazu atvirlaiski ? jei turesi laisvo laiko :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. http://www.postcrossing.com/user/Svaja12 va mano profilis. man patinka diy atvirlaiškiai, smagu ir gauti, ir siųsti. esu ir siuntusi, ir gavusi, dar nenusivyliau :). galėsiu padaryti apie tai įrašą, pasistengsiu artimu metu.

      Panaikinti